אקסטרים בלוג

צרו איתנו קשר
ונשמח לענות על כל שאלה
 

    שם מלא (חובה)

    כתובת אימייל (חובה)

    נושא

    הודעה

      שם מלא (חובה)

      ארגון (חובה)

      טלפון (חובה)

      כתובת אימייל (חובה)

      מספר משתתפים (חובה)

      גיל המשתתפים (חובה)

      הודעה

       
       
       

      האם השקעה בהעצמה, גיבוש והשבחת צוותי מנהלים וצוותים מקצועיים משתלמת?

       
      דף הבית > בלוג > האם השקעה בהעצמה, גיבוש והשבחת צוותי מנהלים וצוותים מקצועיים משתלמת?
       
       

      האם השקעה בהעצמה, גיבוש והשבחת צוותי מנהלים וצוותים מקצועיים משתלמת? פעילויות חברתיות אתגריות שמטרתן גיבוש, העצמה והשבחת צוותים מקצועיים ומנהלים מעוררת ספקות בקרב חברות וארגונים, האם ההשקעה משתלמת? האם יש החזר אמיתי להשקעה?

      הרי מדובר בהשבתת הצוות שמשתתף בפעילות מיום עבודה. כך שיום הפעילות הופך להוצאה לא פשוטה ואף משמעותית. לכן לחלוטין לגיטימי לתהות: האם ההשקעה באמת משתלמת?

      התשובה לכך אינה פשוטה, ולפני שנענה עליה, נרצה להזמין אתכם לשאול את עצמכם מספר שאלות:

      האם מורגשת עייפות מנטאלית בקרב המנהלים או אנשי הצוות?

      האם מורגשת עייפות מנטאלית בקרב המנהלים או אנשי הצוות?

      1. האם מורגשת עייפות מנטאלית בקרב המנהלים או אנשי הצוות?
      2. האם אתם מאוכזבים מהתוצאות שאתם מפיקים מהצוות שלכם או שאתם מרגישים שיש מקום רב לשיפור?
      3.  האם חסרה סינרגיה בין אנשי הצוות שלכם?
      4. האם חסרה תחושת: "שליחות", "דבקות במשימה", "מחויבות לחזון"?
      5.  האם חסרה אווירה טובה, מפרגנת ותומכת בין אנשי הצוות או המנהלים שלכם?
      6.  האם לפעמים נדמה לכם שברגע שתצאו מהחדר "יישלפו החרבות" וכל אחד מאנשי הצוות יעשה כל מאמץ כדי לנכס לעצמו את ההצלחות?
      7.  האם אתם מרגישים שחייב להיות שינוי?אם עניתם "כן" על שתים או יותר מהשאלות הבאות, ככל הנראה סדנת מנהלים או סדנה לצוות יכולה ליצור מהפך בתוצאות שלכם, בין אם מדובר בתוצאות עסקיות, או בהשגת מטרות ויעדים אחרים.
      האם אתם מרגישים שחייב להיות שינוי?

      האם אתם מרגישים שחייב להיות שינוי?

      תארו לעצמכם איך ייראה יום עבודה כשהמנהלים שלכם או אנשי הצוות מגיעים לעבודה חדורי מוטיבציה ועם תכנית סדורה להשגת היעדים שלהם?

      תארו לעצמכם שאנשי הצוות שלכם או המנהלים פועלים בשיתוף פעולה מושלם, תוך מתן עזרה הדדית והתייחסות ליעדיהם האישיים כחלק מהיעדים של הקבוצה כולה.

      תארו לכם איך זה ישפיע על השגת היעדים והתוצאות של כל אחד מאנשי הצוות ועל התוצאות של הצוות כולו?

      דמיינו איך ירגיש כל אחד מהעובדים או המנהלים כשיגיע לעבוד עם צוות אנשים תומך ומפרגן?

      דמיינו כמה יום עבודה כזה יכול להפיק לכם לעומת התוצאות שאתם מפיקים היום? הכפילו את זה ב – 5 וקבלו את השיפור בתוצאות משבוע עבודה אחד בלבד! לאחר ששיניתם את האווירה בצוות והכיוונון אל התוצאות והשגת היעדים. עכשיו תכפילו את זה פי 4.5 וקבלו את השיפור המטורףףףף בשורת הרווח בחודש אחד עקב השינוי הזה.

      מניסיוננו, השפעתן של פעילויות ההעצמה, גיבוש ושדרוג צוותים ומנהלים נמשכת כרבעון. כך שהפעילות מחזירה את עלותה בעשרות מונים ותוך זמן קצר בלבד.

      תארו לעצמכם שאנשי הצוות שלכם או המנהלים פועלים בשיתוף פעולה מושלם, תוך מתן עזרה הדדית והתייחסות ליעדיהם האישיים כחלק מהיעדים של הקבוצה כולה

      תארו לעצמכם שאנשי הצוות שלכם או המנהלים פועלים בשיתוף פעולה מושלם, תוך מתן עזרה הדדית והתייחסות ליעדיהם האישיים כחלק מהיעדים של הקבוצה כולה

      פעמים רבות, הצלחת הפעילות מניבה כניסה לתכנית שנתית שמבטיחה את שמירת רמת המוטיבציה, הפרגון והעזרה ההדדית לטווח הארוך, ושיפור נקודות נוספות, כמו: יצירת מודלים אפקטיביים לפתרון בעיות, עבודה על העצמת האומץ כבסיס לשיפור והצלחה ועוד, בהתאם לצרכים שעולים בפעילות והתאמת הפעילות הבאה לשיפור נקודות נוספות. מובן שבכניסה לתכנית שנתית מקבלים את השינוי והשיפור המשמעותיים ביותר.

      הרי מדובר בהשקעה שמייצרת הכנסה, יתרה מכך, שביעות הרצון של העובדים או המנהלים עולה וזה משפיע ישירות על רמת התחלופה בקרב אנשי הצוות שיורדת משמעותית ומייצרת חיסכון בעלויות גיוס והכשרת עובדים ומנהלים.

      אין ספק שצוות פורה, תומך, ומפרגן מייצר תרבות אירגונית וערכים שמחלחלים הלאה אל הלקוחות ומייצרים שביעות רצון רבה יותר גם בקרב הלקוחות. כך שגם זה משפר את הפרודוקטיביות שלכם.

      לנו ב"שפן הסלע", החברה המנהלת את "פארק אקסטרים עכו" יש את הידע, הניסיון הכלים המקצועיים ואת הפארק עם המתקנים שמסייעים ליצור את כל אלו בצורה חווייתית ורבת עצמה. בנוסף,  אנו יודעים כיצד ליצור תהליכי עומק ולהטמיע את הערכים החשובים לכם עמוק במודעות של העובדים שלכם ולרתום אותם למטרות, ליעדים ולחזון שלכם בצורה המדויקת ביותר.

      רוצים לשמוע יותר? מוזמנים ליצור עמנו קשר ונסביר לכם על האפשרויות שאנו מציעים לכם    1-700-55-60-70 :  או להשאיר פרטים ממש כאן בקישור: פעילויות לחברות ואירגונים

      שתפו עם חברים:
       
       
       

      כלי נגישות

      מבצעים