אקסטרים בלוג

צרו איתנו קשר
ונשמח לענות על כל שאלה
 

    שם מלא (חובה)

    כתובת אימייל (חובה)

    נושא

    הודעה

      שם מלא (חובה)

      ארגון (חובה)

      טלפון (חובה)

      כתובת אימייל (חובה)

      מספר משתתפים (חובה)

      גיל המשתתפים (חובה)

      הודעה

       
       
       

      פעילויות העצמה ואתגר להשגת יעדים ומטרות לילדים השגיים

       
      דף הבית > בלוג > פעילויות העצמה ואתגר להשגת יעדים ומטרות לילדים השגיים
       
       

      פארק אקסטרים הוא חוויה מסעירה לכל גיל! אך מסעירה במיוחד לקבוצות שמגיעות לפעילות תוכן ייעודי במהלכה עובדים על היעדים והמטרות של הקבוצה ושל כל אחד מחברי הקבוצה. זו דרך שיוצאת לחלוטין מהקופסה ומאפשרת לכל אחד ולכולם יחד ליצור הצלחות חדשות.

      הפעילויות שלנו מותאמות לילדים שנמצאים בכיתות ספורט ורוצים להגיע להישגים, לקבוצות של מנהיגים צעירים, קבוצות מיישובים שרוצים לטפח את ערכי העזרה ההדדית לצד אומץ והגשמת חלומות, ועוד קבוצות של ילדים שמחפשים מקום מושלם לפיתוח האישיות של הילדים.

      בשונה מפעילויות שנערכות בתוך אולם ואפילו בטבע או עם מתקנים כאלה ואחרים. למתקנים שלנו יש השפעה דרמטית על ילדים שמקבלים את ההחלטה לקפוץ מגובה שמעולם לא העזו. הילד לומד שיש לו יותר אומץ ממה שחשב. הדימוי העצמי שלו עולה. הביטחון העצמי שלו עולה. יכולת קבלת החלטות משתפרת. הוא לומד שהפחדים שלו נמצאים בראש שלו ולא במציאות, ויכול ללמוד על התגברות על פחדים.

      היכולת לטפס על קיר כל כך גבוה מעצימה את הבטחון של הילד בגופו, בעוז רוחו, ביכולת שלו לטפס בחיים למקומות שחשב שאי אפשר. פעילות התוכן שמתקיימת בתוך הפארק תוך שימוש במתקנים, מאפשרת ליצור אימפקט עמוק הרבה יותר ומשמעותי על המשתתפים בו.

      והרי מטרתן של פעילויות כאלה היא להעצים, לבצע שינויים בקבוצה, לפרוץ גבולות, להציג את התמונה מזווית חדשה ושונה, לאפשר לכל אחד להתפתח ולצמוח באופן חווייתי, מעצים ובלתי נשכח.

      זו לא עוד פעילות – זו פעילות מרגשת! זו פעילות שנצרבת בתודעה. כשמחפשים את הפעילות הנכונה לגיבוש הקבוצה, ליצירת סינרגיה בין חברי הקבוצה, שיתוף פעולה, חברות, עזרה הדדית – מחפשים את המקום שיאפשר לכל אחד לבוא לידי ביטוי מצד אחד, ולקבוצה כולה ליצור משהו חדש יחד: יחסים קרובים יותר המושתתים על אמון, עזרה הדדית, וחוויה מיוחדת שמגבשת ומחברת את כולם יחד למשימה.

      לא תמיד המשימה היא ספורטיבית, ניצחון במשחק! הרבה קבוצות שמשחקות מגיעות אלינו על מנת להשריש ערכים חשובים לקבוצה. אך יש קבוצות של יזמים צעירים שהמתקנים שלנו מאפשרים להם לפתוח את הראש וליזום רעיונות חדשים, לחשוב מזווית חדשה ושונה על פרוייקט שנתקע ופתאום למצוא פתרון שלא חשבו עליו קודם. קבוצות של מנהיגות צעירה: מדריכי נוער מתנועות נוער, שמצליחים ללמוד על אחריות, מנהיגות והעצמה אישית כמו שלא יכלו באף מקום אחר.

      אם אתם אחראים על קבוצת ילדים או נוער ורוצים לתת להם תוכן משמעותי שיקדם אותם, צרו עימנו קשר לקבלת הצעה מתאימה לקבוצה שלכם ולמטרות שאתם מייעדים עבורם. חייגו עכשיו: 1-700-55-60-70  או כנסו לקישור: פארק אקסטרים עכו פעילויות העצמה לנוער השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      שתפו עם חברים:
       
       
       

      כלי נגישות

      מבצעים